hiçbir şey yapmamakla beklemek arasındaki fark

27 Nisan 2010 Salı

loporutun açlıkla imtihanı


saat oldu 3..
sewgiliyle sohbet yemeğe dayandı..
akla nerden geldi bilmiyorum..sanırım evlilik alışverişinde alınacaklar listesine döner yapma makinasıda mı eklesek diye sorduğum için..
pide ekmeğinin arasına incecik kesilmiş döner..soğan halkaları,salata..
(bunları yazarken guruldayan mideme zor söz geçiriyorum)
sewgili sewgilim hadi kalk gidelim beyoğluna yiyelim diyor,bonkör aşkım canım..
o kadar uzağa kim gidecek? hem de bu saatte..
bak alış şimdiden kartala taşınınca böyle lükslerimiz kalmayacak diye ekliyor..
nasıııı yaaa?? diyorum..
açıyorum yemeksepeti.com'u.
kartalda gece açık olan restorantlara bakınıyorum..sahidende pek yok merkezde..daha çok pendik ve kartalda açık restorantlar war..üzülüyorum..
benim gibi ruhu her daim aç olanların yakınlarında bir yerlerde 7/24 hizmet veren büfeler,lokantalar,restorantlar olmalı..
çokta yemem halbukii,,kokusu doyurmaya yeter..
sık yerim..
ama gözüüm aç!!

birdee canım aylardır kuyu kebabı istemez mi??
rüyalarıma giriyor artık..sewgiliye tutturdum,kurbanda kuzu keselim,terasta çevirelim diyorum,şaşkınlıkla yüzüme bakıyor..
nar gibiiii kızarmışş,üstüü çıtırr çıtırrr,lezizzz..
odun ateşinde pişen kuzu kokusu burun kanatlarıma yapışmış şekilde uyanır oldum uykulardan...
imdaaatt!
araştırdım soruşturdum yakın yerlerde kuyu kebabı yapan bi lokantada yok..
taşköprüymüş meşhur olduğu yer..bi ara balayını taşköprüde kuyu kebabı yiyerek geçirmeyi düşündüm yalan değil!!


şimdi de gözümün önünden kuzular,koyunlar,kazlar geçiyor kızarmış,dumanı tüten..yada güveçte pişen kavurmaa..bezelyelii..yada etli pilav..tas kebabı yada,suyunada kızarmış ekmek...yanınaaa misss gibi ayraannn..o ayran böyle ağzını çevreler insanın,sevgili güler,öpüşü heryana değer..
ah ahhh..

velhasıl..mide enzimleri senfonisi orkestrasııı iftiharrrlaaaa sunaaaaarrrrr...

guurrkk gurkk gurrkkk..

sanırım bu gecede tost makinesinde tereyağla kızartılmış sucukla ve elma dilim patatesle idare edeceğiz,malum evleneceğiz masraf çokkk!!!(:

yinede yaşasıııııınnnnnn dönerr ekmekk,yaşasın kuzuuu kebabııı!!!

yaşasın 7/24 hizmet veren tüm restoranttt sahiplerri (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder