hiçbir şey yapmamakla beklemek arasındaki fark

22 Nisan 2010 Perşembe

kolaysa koy sepete




yalan söyleyecek değilim.gezmeyi çok severim..
sadece yolda yürümek değil,bir mağazaya girmek,içinde dolaşmak..esnafla sohbet etmek,piyasanın nabzını yoklamak..

ama bu evlilik alışverişi beni bitirdi..
son bir haftada kaç kilometre yaptım anımsamıyorum..
alt tarafı bir yemek takımı için gitmediğim semt,uğramadığım dükkan,pazarlığa girişmediğim dükkan sahibi kalmadı..
en kötü şeyi yaşıyorum.
"karar weremiyorum "

bizim zamanımızzzdaa böyleeeydi'yle başlayan cümleleri dinlemek zorunda kalıp,kendi kuşağımda olup bitenleri anlatmaktan cayıp,aradaki ayrımın farkındalığını tek başına göğüslemek bile başlı başına meşakkat.

eskiler sağlamlığa bakıyor,bizler duruşuna,tasarımına,şıklığına..
dediğim dedik,çaldığım düdük ! macera devam ediyor.
yemek takımı faslını atlatıp yastık yorgan kavgasına geçiyoruz..
tek bir mağazada yüzlerce seçenekle boğuşur hale geliyorum..
günlük kullanım,mevsimlik kullanım,özel kullanım..
yatak örtüsüne uyumlu nevresim takımları,uyumsuz nevresim takımları,uyumsuz nevresim takımlarına uyan perdeler,uyumsuz nevresim takımlarına uyan perdeleri tamamlayan halı kilim paspas,uyumsuz nevresim takımlarına uyan perdeleri tamamlayan halı kilim paspasa yakışan dolap seçenekleri........oooyyy..içinden çıkamayacağım..

çok param olsun,çok ewim olsun,çok seçeneğim olsunn..
biri azken diğerleri tamamlanmıyor..

bir dükkana ne için girdiğimi unutuyorum..
yatak örtüsüydü..evet...ama aklım bornozda kalmış,hele bakın hele..hergele..
bize ne lazımdı sorusunu unutuveriyoruzz..
halbuki hayat 1 yatak ve 1 çift ayakkabıdan ibaret..birinde değilsen,öbüründesin....


ve aşk..ve mutluluk..
ve hayat..


(reklam oldu sankii (: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder