hiçbir şey yapmamakla beklemek arasındaki fark

15 Nisan 2010 Perşembe

the cozy dalyan



















ağlamaklı oldum.

hiç gitmediği bi yeri özler mi insan..

"the cozy dalyan"

bir arkadaşımın da tavsiyesiyle balayımız için güzel bir yer bulduk internetten.
günlerdir arıyorum telefonlarını açan yok.bende sitedeki izleri takip edip,sahibinin sesine
ulaştım facebook'tan.
çok ince çok naif biriymiş.
bu sene "the cozy"i açamayacaklarını söyledi.
nasıl üzüldüm..
gitmediğim bi yere dair anılar oluşturmaya başlamıştım..
internette araştırma yapıp,bulduğum en huzurlu,en samimi butik oteldi..
odalarını numaraya göre değil,renklere göre ayırmışlar mesela.yeşil* odayı seçeriz demiştik..
verandası çok konforlu gelmişti sevgilime.havuza bağlı kalmayıp etrafıda keşfe çıkalım diye söz vermiştik
kendimize..
hislerim sahibinide duygulandırdı malesef.maceralarına ilerleyen yıllarda devam edeceklerini söyledi..
umarım devam ederler..sıcak yaklaşımları oluk oluk akıyor fotoğraflardan..,
böyle heyecanlar hiç ölmemeli..

http://www.thecozydalyan.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder